Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні
можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого
навчання. Також за допомогою цього модуля проаналізували шляхи диференціації
навчання учнів. Працювали над створенням форми оцінювання учнівської само
спрямованості в навчанні, створили інструменти для підсумкового оцінювання. Працювала над
створенням навчальних матеріалів для успішного навчання учнів з різним рівнем
знань. Розглянула класифікацію методів диференціації навчання.
Проаналізувала різні методичні підходи від учителя до
кожного учня (диференціація): за навчальним матеріалом, за процесом, за
продуктами навчання, за навчальним середовищем.
Внесла зміни в План вивчення теми. Оцінила, чого я
навчилась.
Немає коментарів:
Дописати коментар