середа, 3 квітня 2013 р.

Модуль 9. Рефлексія



Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Також за допомогою цього модуля проаналізували шляхи диференціації навчання учнів. Працювали над створенням форми оцінювання учнівської само спрямованості в навчанні, створили інструменти для  підсумкового оцінювання. Працювала над створенням навчальних матеріалів для успішного навчання учнів з різним рівнем знань. Розглянула класифікацію методів диференціації навчання.
Проаналізувала різні методичні підходи від учителя до кожного учня (диференціація): за навчальним матеріалом, за процесом, за продуктами навчання, за навчальним середовищем.
Внесла зміни в План вивчення теми. Оцінила, чого я навчилась.

Немає коментарів:

Дописати коментар